سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند از قیل و قال و تباه کردن مال و فراوانی سؤال نفرت دارد [امام کاظم علیه السلام]
کل بازدیدها:----282423---
بازدید امروز: ----2-----
بازدید دیروز: ----21-----
دانشجویان مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

 

نویسنده: علی
پنج شنبه 86/2/27 ساعت 6:12 عصر

با سلام
به یاری حق تعالی و در راستای فعالیت‌های این انجمن در سال86 طبق برنامه‌اعلامشده درآغاز سال جدید، به‌اطلاعمی‌رساند که:
دوره آموزشی مدیریت کیفیت و استاندارد در تاریخ (18،11،4خرداد86) سه جمعه اول خردادماه سال جاری از ساعت 12-8 صبح به طور رسمی با حضور استاد ارجمند جناب آقای دکتر هاشم‌زاده توسط این انجمن در تالار اجتماعات کانون اسلامی انصار برگزار می‌گردد.
آدرس تالار اجتماعات مرکزی کانون اسلامی انصار:
خیابان شریعتی،تقاطع طالقانی،پلاک 1/185 -کانون اسلامی انصار

لازم به ذکر است که :

جلسه آشنایی با دوره مذکور روز جمعه 28/2/86 از ساعت 10- 12 صبح در آمفی تئاتر دانشکده مدیریت واحد تهران جنوب ( ساختمان قلهک ) برگزار می‌گردد.
این انجمن حضور تمامی دوستان و علاقمندان خصوصاً دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد این گروه را در این برنامه گرامی می دارد.
ضمناً دوره آموزشی مقاله نویسی نیز طبق برنامه اعلام شده در روزهای 2 و 3 خرداد 86 در آمفی تئاتر دانشکده مدیریت ( قلهک) برگزار می گردد.از ثبت نام کنندگان محترم در این دوره که فرم مذکور را تکمیل نموده‌اند تقاضا می‌شود برای نهایی کردن لیست به دفتر پژوهشی دانشکده(قلهک،خ یخچال) سرکار خانم کاظمی مراجعه نمایند.  


    نظرات دیگران ( )
نویسنده: علی
چهارشنبه 86/2/12 ساعت 6:45 عصر

هم‌اندیشی انجمن علمی مدیریت صنعتی 5شنبه 13/2/86 ساعت 13-30/11 درآمفی تئاتر ساختمان قلهک واقع در خیابان یخچال برگزار می‌گرددادامه مطلب...

    نظرات دیگران ( )
نویسنده: علی
یکشنبه 86/2/9 ساعت 11:0 عصر

با اهدا سلام و تحیات
فراخوان ثبت نام در کارگاه مقاله نویسی ویژه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد ویژه رشته‌های علوم انسانی اعلام می‌گردد.
اطلاعات بیشتر...

    نظرات دیگران ( )
نویسنده: علی
شنبه 86/2/8 ساعت 11:0 عصر

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری مراکزمختلف علمی و پژوهشی کشور نخستین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی فارابی ویژه‌ی علوم انسانی را برگزار می‌نماید.ادامه مطلب...

نویسنده: علی
پنج شنبه 86/2/6 ساعت 11:23 عصر

با عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام حسن عسگری (علیه السلام) و گرامیداشت ایام قدردانی از اساتید و معلمان - این قشر فرهیخته جامعه- و تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) طبق سال گذشته بخش اول گزارش ازما، بازدید از شما را در سال جدید که با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشیدن از نحوه فعالیت و عملکرد انجمن علمی مدیریت صنعتی و خبرهایی پیرامون این دانشکده ابجاد شده است را خدمت شما دوستان و بازدید کنندگان محترم تقدیم می نماید:
1- با تشکر از افرادی که در اولین سخنرانی علمی این انجمن در سال 86 شرکت نمودند این انجمن از کلیه کسانی که در برگزاری این مراسم نقش داشته اند تشکر و قدردانی می نماید.
2- با پیگیری هیات مدیره انجمن وهماهنگی که صورت گرفته است قرار است تا کلاس(( آشنایی با مفاهیم استاندارد(ISO) و تشریح چگونگی پیاده سازی آن )) با حضور استاد محترم جناب آقای دکتر هاشم زاده برگزار گردد و در پایان به دوستان شرکت کننده در تمامی دوره گواهینامه معتبر ارائه گردد. این فعالیت برای تعمیق و آشنایی کامل دوستان دانشجوی ترم آخر و نیز فارغ التحصیلان رشته مدیریت صنعتی این دانشکده که در شرف ورود به بازار کار و استخدام در شرکت ها هستند طراحی، تدوین و برگزار می گردد. به محض دریافت موافقت کامل و کسب اجازه لازم برای اجرای این دوره در آمفی تئاتر دانشکده برای روزهای جمعه ( از ساعت 8-12 صبح ) ثبت نام آغاز می گردد که اطلاعیه آن نیز در دانشکده نصب خواهد شد.
3- در راستای ایجاد روحیه تفاهم، همکاری و مشارکت دوستان دانشجوی مشغول به تحصیل در رشته مدیریت این دانشکده نیز فصلنامه علمی- دانشجویی ((پژوهش در مدیریت)) مجوز انتشار گرفت که مدیر مسوول و صاحب امتیاز این نشریه جناب آقای دکتر سبحانی - عضو هیأت علمی این دانشکده- هستند و تیمی از دانشجویان مدیریت اعم از رشته های صنعتی،بازرگانی،بیمه، دولتی در حال حاضر با نشریه همکاری می نمایند و در جلسات این نشریه شرکت می نمایند. همچنین این نشریه مصمم است تا با برگزاری دوره آموزشی « مقاله نویسی» ویژه تمامی دانشجویان رشته مدیریت این دانشکده، بتواند آنان را تشویق به تحقیق و پژوهش و مقاله نویسی نماید. ثبت نام و زمان شروع دوره به زودی توسط اطلاعیه، بروشور، پوستر در دانشکده نصب و توسط اساتید و دانشجویان تبلیغ خواهد شد.
4- بودجه علمی -پژوهشی این انجمن نیز بالاخره روز 5 شنبه 6 اردیبهشت ماه 86 با پیگیری های مداوم و مستمر  بررسی گردید و قرار شد تا به زودی برای کسب مجوز به سازمان مرکزی ارجاع گردد.(لازم به ذکر است که نامه مذکور به همراه مستندات آن مدتی در معاونت پژوهشی در انتظار رسیدن نوبت!! بود.) 
                                                                                               
منتظر گزارش های بعدی ما باشد. 

      حواشی برگزاری اولین سخنرانی این انجمن درسال جدید که قابل تأمل وتفکر بوده در  اینجا خدمت شما تقدیم می‌گردد


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •