علي
فهرست دوستان
اين کاربر هيچ دوستي ندارد.
 
مشخصات فردي
ويژگيهاي من

مشخصه اخلاقي: باهوش
تخصص: مديريت و رضايت دوستان از سايت هدف ماست.
وب سايت: www.imagroup.parsiblog.com
علايق من

از نگاه ديگران

نظري در مورد اين كاربر ارسال نشده است.


مشخصات
علي

نام: علي
جنسيت: مرد
استان محل سكونت: تهران
شهر: تهران
آدرس: تهران-خ شريعتي-دو راهي قلهك-خ يخچال-دانشكده مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب-انجمن علمي مديريت صنعتي
زبان: فارسي
تاريخ تولد: 12 / آبان / 1360
سن : 42 سال و 5 ماه و 17 روز
تاريخ عضويت: 85/6/16
سن وبلاگ : 17 سال و 7 ماه و 13 روز
تحصيلات: ليسانس
وزن: 65
قد: 170

لينك مورد علاقه: www.azad.ac.ir

لينك مورد علاقه: enroll.azad.ac.ir

لينك مورد علاقه: www.bpdanesh.ir

درباره خودم: انجمن علمي مديريت صنعتي در بهار 1385 توسط جمعي از دانشجويان مديريت صنعتي دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب موفق به كسب مجوز از سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي گرديد و به لطف حق تعالي و الطاف كريمانه حضرت امام حسن مجتبي (عليه السلام) تشكيل گرديد. كليه فعاليت هاي اين وبلاگ فقط در راستاي اطلاع رساني در جهت انجمن مذكور و كاملاً شخصي مي باشد.
توضيح: پيشنهاد اوليه تشكيل اين انجمن علمي در پاييز سال 1384 از طرف تعدادي از دانشجويان مديريت صنعتي دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب به دانشگاه ارسال شد و پس از تاييد نهايي و كسب مجوز لازم از سوي سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي در اواخر فصل بهار 1385 هماهنگي لازم جهت آغاز فعاليت هاي اوليه اين انجمن در دانشكده مديريت آغاز شد كه به علت همزماني با آغاز امتحانات (خرداد85) پايان ترم 2 سال 1384 و شركت در امتحانات فعاليت خود را در تابستان آغاز نمود. اولين جلسه خود را با حضور اعضاي موسس اين انجمن و در حضور معاونت پژوهشي آن دانشكده آغاز نمود. لازم به ذكر است كليه فعاليت هاي اين وبلاگ فقط در راستاي اطلاع رساني در جهت انجمن مذكور و شخصي مي باشد.
بهترين حرف: **به مناسبت قتل عام و كشتار مردم غزه** در فلسطين توسط رژيم اشغالگر قدس: ((دولت مردمى منتخب حماس در غزه. او را مظلوم گير آوردند؛ او را دارند ميكوبند. هر كس در دنياى اسلام، امروز قضيه‏ى غزه را يك قضيه‏ى منطقه‏اى و شخصى و محلى بداند، دچار همان خواب خرگوشى‏اى است كه پدر ملتها را تا حالا درآورده است. نه، اين قضيه‏ى غزه، فقط قضيه‏ى غزه نيست؛ قضيه‏ى منطقه است. فعلاً آنجا نقطه‏ى ضعيفتر است، تهاجم را از آنجا شروع كردند و اگر موفق شدند، دست از سر منطقه بر نميدارند. دولتهاى كشورهاى مسلمانى كه حول و حوش آن منطقه هستند و كمكى كه بايد بكنند و ميتوانند بكنند، نميكنند، دارند اشتباه ميكنند؛ اشتباه ميكنند. هر چه در اين منطقه ميخ اسرائيل بيشتر فرو برود، تسلط استكبار بيشتر بشود، بدبختى اين دولتها و ضعف و ذلت اين دولتها بيشتر خواهد شد. چرا ملتفت نيستند؟ و دولتها، ملتها را هم دنبال خودشان به ذلت ميكشانند. يك دولت ذليل و مطيع و وابسته، يك ملت را مطيع و ذليل و وابسته ميكند. اين است كه ملتها بايد به خود بيايند.)) **مقام معظم رهبري-دي ماه87 **


ParsiBlog.com ® © 2010