تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام

اينجانب لينك وبلاگ شما را در وبلاگم قرار دادم.

اميدوارم شما هم لينك وبلاگ من را به زودي در وبلاگتان قرار دهيد.

با تشكر

پاسخ

با سلام ما نيز به زودي وبلاگ شما را در لينك دوستان خود قرار خواهيم داد. موفق باشيد.

سلام

من خيلي دوست دارم با شما تبادل لينك داشته باشم.

اگر شما هم تمايل به تبادل لينك با من داريد در وبلاگم اعلام نماييد (وبلاگ مهندسي صنايع تهران جنوب)

با تشكر

پاسخ

با سلام و تشکر از لطف شما ، ما نيز تمايل به همکاري با شما را به صورت مشترک اعلام مي نماييم.
+ حميد 
سلام من درس معارف 2 را درترم تابستان درمزکز قلهک انتخاب واحد کردهام با استادي به نام محمود رزازي که روزهاي يک شنبه از ساعت 13 الي 17 کلاس آن درکلاس شماره 2105داير مي باشد که به دليل مشکلي که دارم نميتوانم سرکلاس حاضر شوم لطفا اگر براي شما امکان دارد نام کتاب معوفي شده درکلاس را به اطاع من برسانيد
پاسخ

با سلام و تشکر از شما، لطفاً توصيه مي کنيم تا موارد زير را حتماً انجام دهيد: 1- با استاد درس محترم حتماً هماهنگي لازم را انجام دهيد تا درس مذکور به علت غيبت زياد شما حذف نگردد.2- حداقل يک جلسه در کلاس حاضر شويد و نحوه امتحان، منبع کتاب يا جزوه اي که ايشان معرفي مي کنند را به همراه شيوه تدريس و امتحان پايان ترم پرس و جو نماييد. ( تاکيد مي کنيم تا با استاد درس هماهنگي نماييد.)2- درس معارف 2 از منبع کتاب معارف اسلامي 2 - جمعي از نويسندگان معمولاً به عنوان منبع اصلي تدريس مي شود. اما شايد استاد محترم (ايشان) جزوه اي را تعيين کنند که در صورت لزوم بايد تهيه نماييد. شما مي توانيد با مراجعه به واحد تکثير قلهک يا گروه دروس عمومي در مرکز شريعتي مشکل خويش را نيز حل نماييد.
+ حسين 

سلام خسته نباشيد

مي خواستم اطلاع پيدا كنم كه درس روانشناسي عمومي در اين واحد براي رشته حسابداري ارائه شده است؟

با تشكر

پاسخ

با سلام و تشکر از شما دوست عزيز بايد به اطلاع برسانم با توجه به ليستي که اين دانشگاه منتشر نموده است اين درس در گروه حسابداري ارائه نشده است.در واحد تهران مرکز نيز ثبت نام پايان يافته است. واحد شهر ري نيز دروس عمومي کمي را ارائه نموده لذا احتمال دارد که اين تابستان در واحد هاي اطراف تهران نيز اين درس ارائه نشده باشد. پيشنهاد مي کنم در صورت امکان درس ديگري را اخذ نماييد. موفق باشيد.