سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برای جویای دانش، سربلندی دنیا و رستگاری آخرت است [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----282565---
بازدید امروز: ----19-----
بازدید دیروز: ----8-----
دانشجویان مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

 

نویسنده: علی
دوشنبه 85/10/11 ساعت 11:9 عصر

با اهدا سلام و گرامیداشت هفته ولایت بخش چهارم گزارش از ما، بازدید از شما را تقدیم حضور باصفای شما می‌نماییم.

سوال؟ چرا این بخش راه اندازی شد؟ و هدف ما از این اقدام چه بوده است؟
جواب: همانطور که قبلاً هم اطلاع داده بودیم در این بخش- گزارش از ما، بازدید از شما-قرار است تابرخی ازحقایق و گزارشات را که صحت داشته و از سوی هیات مدیره انجمن و یا مقامات رسمی دانشکده نیز اعلام وصول شده و تایید شده‌اند را در جهت اطلاع رسانی تقدیم حضور شما نماییم. این اولین گام برای ارائه اخبار الکترونیکی بوده که می‌بایست در حوزه فعالیت‌های صورت گرفته توسط انجمن و یا برخی تعاملات با دانشکده و اتفاقات در دانشکده انجام شود. 
 
گزارش ویژه‌این بخش(گزارش 4):
سبک نوشتاری در چهارمین گزارش ویژه و متفاوته؛یعنی که این بخش قدری خودمانی ومتفاوت نوشته شده و لذا قبل از خواندناعلام میکنیم که تعابیر عامیانه وخودمونی داره؛البته با حفظ احترام به مقامات ذیربط.

از انجمن مدیریت صنعتی چه خبر؟ انجمن تا به حال چه کرده؟
سلامتی؛ انجمن داره برنامه کاریش را ردیف می کنه و تصمیم داره تا سال تمام نشده بودجشو دریافت کنه؛ لذا تعاملاتش با بخش پژوهشی و اداری دانشکده و همچنین واحد تهران جنوب ادامه داره تا بتونه زودتر صاحب بودجه بشه و اینقدر بچه ها از جیب خودشون مایه نذارن!!؟؟ برنامه سخنرانی علمی برگزار کرده و قراره که در ترم دوم با همکاری اساتید و برخی دانشجویان برنامه های بهتری را برگزار کنه.
                                                                                          *****
اعضای هیات مدیره چه کسانی هستند؟ بالاخره کی چی کار است؟ 
یکی از این برنامه های انجام شده جلسات هفتگی هست که اعضای هیات مدیره برگزار می کنه تا این انجمن رشد کنه و بتونه فایده برسونه به بچه ها. اعضای هیات مدیره انجمن این آقایان هستند: آقایان محمدپور،ترابی، قاجار، امیری، کوشا، قاسمی، موسوی،بی پروا (که به علت مشکلات شخصی زیاد متاسفانه انصراف داده‌اند)،تاجیک اعضای اصلی و بازرس اصلی انجمن و آقایان وارسته،شکیب،گرجی اعضای علی البدل و بازرس علی البدل هستند و بقیه کاندیداها نیز در رتبه بعدی قرار دارن که در صورت انصراف اعضای هیات مدیره انجمن دعوت به همکاری می شن و رای آنها محفوظ و ثبت شده وجود داره. این اعضای اصلی کارهای اجرایی و تصمیمات را میگیرن و نیز تصمیم گرفتن که یه مشاور نیز برای راهنمایی در حرکت دادن انجمن داشته باشن لذا از آقای ریاحی و برخی عزیزان دیگر نیز با مساعدت بخش پژوهشی دانشکده برای همکاری در مشاوره انجمن دعوت نموده و استفاده می نمایند.
                                                                                       *****
و اینا چه کار می‌خواهند انجام بدهند؟
این آقایان- اعضای هایات مدیره-وظیفه دارن تا طبق مشاوره های دریافتی، تصمیمات مهم انجمن را بگیرن وچشم انداز حرکتی این انجمن را اجرا کنن. لذا به پیشنهاد مشاور انجمن شعار خود را بر روی 4 کلمه قرار دادند:
خلاقیت، پژوهش، کارآفرینی، سرآمدی. «
یعنی با خلاقیت پژوهش کنند و آن را به کارآفرینی تبدیل کنند و از این طریق بتوانند سرآمدی کسب کنند.»
                                                                                     *****
از دانشکده مدیریت و حسابداری چه خبر؟
چرخ دانشکده نیز داره توسط مسوولان دانشکده به لطف الهی می‌چرخه. جدید ترین و آخرین خبرها از وضعیت جغرافیایی دانشکده اینه که قراره از ترم دوم بچه‌های رشته اقتصاد وحسابداری به ساختمون جدید که در میرداماد خریداری و بازسازی شده کوچ کنن و بچه های رشته مدیریت نیز همگی توی موقعیت قلهک و تعدادی نیز که شامل خانمها هم میشه همچنان توی این ساختمون و نیز شریعتی حضور داشته باشن. انتقال به ساختمون حافظ نیزمنتفی شده و بیشتر ساختمون شریعتی نیز به سازمان مرکزی داده بشه تا برای پروژه دانشگاه مجازی به عنوان بخش اداری استفاده بشه.
در ضمن در همایش هم اندیشی هفته پژوهش نیز دانشکده و بخش پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری- یعنی دانشکده ما - با معیارهای تغییرات ظاهری، امکاناتی و فیزیکی، اعمال مدیریت خوب و همکاری خوب مسوولان به عنوان دانشکده نمونه در کل واحد تهران جنوب انتخاب شد. که در اینجا اعضای هیات مدیره انجمن از زحمات ریاست دانشکده سرکار خانم دکتر پریور و جناب آقای دکتر نعامی تشکر و سپاسگزاری می‌نماید.
                                                                                    *****
حرف و حدیثایی از گروه میاید؟! توی گروه مدیریت صنعتی چه خبره؟
توی این گروه نیز خبری شنیده شده که متاسفانه مورد تایید قرار گرفت. جناب آقای دکتر فتحی که ریاست این گروه را دارند و به حق نیز زحمات زیادی کشیده‌اند از جمله همکاری های خوب ایشان با انجمن متاسفانه به علت ضیق وقت ریاست این گروه را تا پایان ترم به فرد دیگری واگذار خواهند نمود. حالا این که چه کسی مدیر گروه میشه معلوم نیست اما مذاکرات و لابی های پشت پرده خبر از تمایل افراد به سمت مدیریت دکتر مدیری هست. امیدواریم که این اساتید گروه هم مدیر خوبی برای گروه و این دانشجویان انتخاب کنند؛ بعدش هم خدا عاقبته هم مون را ختم به خیر کنه. انشاءالله. 

 زمان ما به سر شد، اخبارمون تموم شد.  
                                                                 تا بخش پنجم گزارش ازما، بازدید از شما   


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • مهلت برای ویرایش اطلاعات آرمون ارشد89
    خبرهای جدید از دانشکده مدیریت
    اطلاعیه های مهم برای دانشجویان مقطع کارشناسی
    اعلام زمان انتخاب واحد(تقویم تحصیلی 88-89 نیمسال اول)
    گرامیباد چهارمین سالگرد آغاز فعالیت انجمن
    اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد سراسری88 -خبر تکمیلی
    قابل توجه داوطلبان کنکور ارشد 1389- مهم
    سال اصلاح الگوی مصرف و مسابقه ویژه انجمن
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •