سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش یاری می رساند، حکمت ره می نماید . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----282607---
بازدید امروز: ----18-----
بازدید دیروز: ----22-----
دانشجویان مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

 

نویسنده: علی
پنج شنبه 86/2/6 ساعت 11:23 عصر

با عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام حسن عسگری (علیه السلام) و گرامیداشت ایام قدردانی از اساتید و معلمان - این قشر فرهیخته جامعه- و تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) طبق سال گذشته بخش اول گزارش ازما، بازدید از شما را در سال جدید که با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشیدن از نحوه فعالیت و عملکرد انجمن علمی مدیریت صنعتی و خبرهایی پیرامون این دانشکده ابجاد شده است را خدمت شما دوستان و بازدید کنندگان محترم تقدیم می نماید:
1- با تشکر از افرادی که در اولین سخنرانی علمی این انجمن در سال 86 شرکت نمودند این انجمن از کلیه کسانی که در برگزاری این مراسم نقش داشته اند تشکر و قدردانی می نماید.
2- با پیگیری هیات مدیره انجمن وهماهنگی که صورت گرفته است قرار است تا کلاس(( آشنایی با مفاهیم استاندارد(ISO) و تشریح چگونگی پیاده سازی آن )) با حضور استاد محترم جناب آقای دکتر هاشم زاده برگزار گردد و در پایان به دوستان شرکت کننده در تمامی دوره گواهینامه معتبر ارائه گردد. این فعالیت برای تعمیق و آشنایی کامل دوستان دانشجوی ترم آخر و نیز فارغ التحصیلان رشته مدیریت صنعتی این دانشکده که در شرف ورود به بازار کار و استخدام در شرکت ها هستند طراحی، تدوین و برگزار می گردد. به محض دریافت موافقت کامل و کسب اجازه لازم برای اجرای این دوره در آمفی تئاتر دانشکده برای روزهای جمعه ( از ساعت 8-12 صبح ) ثبت نام آغاز می گردد که اطلاعیه آن نیز در دانشکده نصب خواهد شد.
3- در راستای ایجاد روحیه تفاهم، همکاری و مشارکت دوستان دانشجوی مشغول به تحصیل در رشته مدیریت این دانشکده نیز فصلنامه علمی- دانشجویی ((پژوهش در مدیریت)) مجوز انتشار گرفت که مدیر مسوول و صاحب امتیاز این نشریه جناب آقای دکتر سبحانی - عضو هیأت علمی این دانشکده- هستند و تیمی از دانشجویان مدیریت اعم از رشته های صنعتی،بازرگانی،بیمه، دولتی در حال حاضر با نشریه همکاری می نمایند و در جلسات این نشریه شرکت می نمایند. همچنین این نشریه مصمم است تا با برگزاری دوره آموزشی « مقاله نویسی» ویژه تمامی دانشجویان رشته مدیریت این دانشکده، بتواند آنان را تشویق به تحقیق و پژوهش و مقاله نویسی نماید. ثبت نام و زمان شروع دوره به زودی توسط اطلاعیه، بروشور، پوستر در دانشکده نصب و توسط اساتید و دانشجویان تبلیغ خواهد شد.
4- بودجه علمی -پژوهشی این انجمن نیز بالاخره روز 5 شنبه 6 اردیبهشت ماه 86 با پیگیری های مداوم و مستمر  بررسی گردید و قرار شد تا به زودی برای کسب مجوز به سازمان مرکزی ارجاع گردد.(لازم به ذکر است که نامه مذکور به همراه مستندات آن مدتی در معاونت پژوهشی در انتظار رسیدن نوبت!! بود.) 
                                                                                               
منتظر گزارش های بعدی ما باشد. 

     

 حواشی برگزاری اولین سخنرانی در سال جدید:
*- نکته حائز اهمیت آنکه ارائه این سخنرانی توسط یکی از دانشجویان انجمن به نام آقای کوشا انجام گرفته بود که ضمن تشکر از زحمات ایشان ، آرزوی موفقیت و سربلندی این دانشجو و عزیزان دیگر را داریم . اما چرا دوستان زیادی با مراجعه به سالن تعجب نمودند !؟ برخی از دانشجویان تصور می کردند که این سخنرانی توسط یکی از اساتید ارائه خواهد شد اما با تعجب می دیدند که یک دانشجو این مباحث را با تسلط کامل، فن بیان خوب و با ظرافت خاصی بیان می کرد. شاید دوستانی که مراجعه می کردند تصور می کردند که ارائه این مطلب از سوی یک دانشجو بار علمی لازم را نخواهد داشت. اما به اعتقاد وبیان نظر حاضران در جلسه، اعضای هیات مدیره و علاقمندانی که در جلسه حضور داشتند این سخنرانی برای آنان جالب و مفید بوده و تا پایان برنامه نیز حضور داشتند . امام علی (علیه السلام) درس مهم و بیاد ماندنی به ما داده و در کلام بلیغ خویش در یادگیری دانش این چنین فرمودند: (( نگاه کنید و بررسی نمایید که چه چیز و مطلبی مطرح و بیان می شود نه اینکه چه کسی آن را می گوید.)) و یا (( هرکس به من کلمه ای یاد بدهد مرا تا بنده خویش نموده است)). این کلام ایشان ، به معنای این است که اولاَ : کسانی که حرف می زنند باید به باطن سخن آنان دقت کرد که آیا این سخنان  صحیح است و قابل پذیرش؛ اگر چنین است باید آن را بپذیرند. دوماً : انسان نباید یادگیری مطلبی را از هم سن و همسالان خود و یا حتی از خود کوچکتر خجالت بکشد تا یاد بگیرد؛ چون در شریعت اسلام یادگیری مرز خاصی و سن خاصی را نمی طلبد. سوماَ: اعضای هیأت مدیره انجمن مطالب علمی این ارائه توسط دانشجو را قبلاَ بررسی نموده و چون نکات مفید وخوبی داشت از ایشان برای ارائه و سخنرانی دعوت نمود.این کار به معنای این است که دیگر دانشجویان عزیزی که تمایل دارند تا مطالب علمی خویش را ارائه کنند بتوانند و اصولاَ تشکیل این انجمن بر این هدف شکل گرفت که نهادی باشد تا خلاقیت و پژوهش را در دانشجویان ترغیب و رشد دهد تا بتوانند با استفاده از این ابزار در دانشکده حرفی برای گفتن داشته باشند. و اساساَ این به معنای حرکت در جهت این شعار انجمن است که تاکید بر خلاقیت، پژوهش، کارآفرینی و سرآمدی دارد. آیا این خلاقیت، پژوهش، کارآفرینی و سرآمدی شعار کلیدی انجمن علمی مدیریت صنعتی نیست؟! لذا این انجمن نسبت به ارائه این سخنرانی ها مصمم است تا از دانشجویان عزیز دیگری که تمایل دارند تا  پژوهش‌های کاربردی خویش را ارائه نمایند، حمایت کند؛ و میدان عمل را در اختیار این دوستان قرار دهد؛ و امیدواریم تا دانشجویان عزیز نیز ما را در این حرکت که توسط نظر اعضای هیأت مدیره این انجمن آغاز شروع شده، یاری نمایید.
 


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • مهلت برای ویرایش اطلاعات آرمون ارشد89
    خبرهای جدید از دانشکده مدیریت
    اطلاعیه های مهم برای دانشجویان مقطع کارشناسی
    اعلام زمان انتخاب واحد(تقویم تحصیلی 88-89 نیمسال اول)
    گرامیباد چهارمین سالگرد آغاز فعالیت انجمن
    اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد سراسری88 -خبر تکمیلی
    قابل توجه داوطلبان کنکور ارشد 1389- مهم
    سال اصلاح الگوی مصرف و مسابقه ویژه انجمن
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •