سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، بلا را به او می پیوندد ؛ زیرا خداوند ـ عزّوجلّ ـ، می خواهد او راخالص سازد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----282624---
بازدید امروز: ----16-----
بازدید دیروز: ----19-----
دانشجویان مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

 

نویسنده: علی
چهارشنبه 86/4/20 ساعت 9:0 عصر

با سلام به دوستان عزیز 
طبق روال سابق در سال گذشته «بخش دوم گزارش ازما، بازدید از شما »، ویژه تابستان سال 86 ، با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشیدن از نحوه فعالیت و عملکرد انجمن علمی مدیریت صنعتی و خبرهایی پیرامون این دانشکده ابجاد شده است را خدمت شما دوستان و بازدید کنندگان محترم تقدیم می نماید. امید است تا با همکاری و یاری شما در حرکت وفعالیت علمی- تحقیقاتی خویش همچنان موفق بوده، سرآمدی و تعالی را کسب نماید(انشاءا...). لازم به ذکر است جهت برقراری ارتباط با مدیر انجمن علمی مدیریت صنعتی و ارائه پیشنهادات و انتقادات می‌توانید با شماره همراه 09121308581 و آدرس پست الکترونیکی زیر ارتباط برقرار نمایید:   ali_torabi61@yahoo.com

1- اولین دوره کارگاه آموزشی استاندارد با حضور استاد هاشم زاده در خرداد 1386 برگزار گردید. بدین وسیله از حضور تمامی افراد شرکت کننده که با پیشنهادات خود ما را در جهت برگزاری بهتر و پیمودن این مسیر یاری می کنند سپاسگزاری نموده و به اطلاع می رساند 2 جلسه از این دوره آموزشی به علت امتحانات دوستان شرکت کننده در دوره مذکور به اواخر تیرماه 86 انتقال یافت که به محض نهایی شدن زمان آن در این سایت مشاهده می نمایید.
2- برای اطلاع دانشجویان از عملکرد این انجمن علمی در بهار 86 لازم به ذکر است که پس از پیگیری های فراوان بودجه انجمن علمی تصویب گردید و به این انجمن تقدیم شد. همچنین دفتری در طبقه دوم ساختمان دانشکده واقع در قلهک -خ یخچال پس از پیگیری فراوان اختصاص داده شد و انجمن فعالیت های خود را آغاز نمود. از فعالیت های در دست اقدام این انجمن برگزاری گردهمایی انجمن علمی مدیریت صنعتی برای ورودی‌های 86 می باشد که در حال برنامه ریزی بوده و به لطف الهی در مهر ماه برگزار خواهد گردید.
3- اطلاع یافتیم که اداره کل آموزش واحد تهران جنوب اسامی دانشجویان ممتاز را برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور اعلام نموده است. متن اطلاعیه به این شرح است: «
بدین وسیله به اطلاع دانشجویان ممتاز رشته مدیریت صنعتی این واحد می‌رساند بنا به اطلاعیه اداره کل آموزش واحد تهران جنوب، اسامی دانشجویان ممتاز برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد (بدون کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی) اعلام گردید. این عزیزان فقط تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 25/4/86 فرصت دارند با در دست داشتن 2 قطعه عکس و مشخص نمودن رشته مورد تقاضا بمنظور ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به خدمات کامپیوتری معاونت آموزشی واقع در ساختمان ایرانشهر این واحد مراجعه نمایند. بدیهی است پس از تاریخ فوق هیچ درخواستی پذیرفته نخواهد شد».
این انجمن ضمن تبریک به این عزیزان موفقیت همه دانشجویان را آرزومند است.
اسامی دانشجویان و عزیزان ممتاز در رشته مدیریت صنعتی این واحد را در اینجا مشاهده نمایید. 
4- اطلاع یافتیم که در تابستان امسال انجمن علمی مدیریت صنعتی با همکاری انجمن های دیگر مدیریت قصد دارد تا اولین شماره از نشریه علمی -دانشجویی «پژوهش در مدیریت » را منتشر نماید که لازم است در اینجا از مساعدت های استاد گرامی جناب آقای دکتر سبحانی نیز تشکر وقدردانی نمود.
5- راه اندازی انتخاب واحد اینترنتی در دانشکده ها و واحد تهران جنوب یکی از اقداماتی بود که نماینده این انجمن در 2 سال گذشته در همایش « از آموزش الکترونیک تا دانشگاه مجازی» با ارائه یک مقاله در این همایش آن را به عنوان یک نیاز برای این دانشکده مطرح نموده که بسی جای افتخار دارد که این مهم نیز به نتیجه رسیده و امیدواریم که این دانشکده بتواند روز به روز متعالی تر گشته و رضایت دانشجویان نیز بیش از گذشته فراهم گردد و از تلاش همه عوامل سپاسگزاریم.
5- این انجمن اطلاع یافت که قرار است جلسه هم اندیشی ویژه اعضای باشگاه پژوهشگران جوان این واحد در تاریخ شنبه 30 تیر ماه 86 در آمفی تئاتر ساختمان شکوه برگزار گردد. نماینده این انجمن نیز در این جلسه به عنوان یکی از اعضای این باشگاه شرکت خواهد نمود.
6- در اثر تغییر مکان دفتر باشگاه پژوهشگران جوان این واحد، اعضای باشگاه از این تغییر ابراز ناراحتی و عدم رضایت نمودند. نارضایتی ها ناشی از طولانی تر شدن فعالیت‌های اداری اعضای باشگاه در واحد شده است. لازم به ذکر است که اوایل خرداد امسال دفتر باشگاه از ساختمان اصلی واحد در خ ایرانشهر به خ کارگر شمالی (ساختمان خوابگاه این واحد ) منتقل گردید که اعضای برای پیگیری کارهای اداری باید از ساختمان ایرانشهر به خ کارگر شمالی نیز بروند. 
7- در واحد تهران جنوب نیز تحولات سازمانی رخ داده است و ریاست واحد نیز در اوایل تیر ماه 86 تغییرنمود. جناب آقای دکتر طبری ریاست قبلی این واحد پس از 2 سال تلاش، جای خود را به جناب آقای دکتر اسفندیار داده است. جناب آقای دکتر اسفندیار از معاونت آموزشی واحد تهران شمال به اینجا منتقل گردید تا این واحد-تهران جنوب- نیز همچون دانشگاه آزاد واحد شهر ری، ساختار جدید مدیریتی را تجربه نماید. ضمن تقدیر از تلاش جناب آقای دکتر طبری - ریاست سابق- که تلاش زیادی برای اینترنتی کردن انتخاب واحد در تهران جنوب نمودند امیدواریم که این واحد نیز روز به روز گام های موفقیت و تعالی را پشت سر بگذارد.
 8- شنیدیم که در ساختمان شریعتی دانشکده مدیریت قرار است تا سالن اطلاع رسانی و خدمات کامپیوتر راه اندازی گردد. برای اطلاعات بیشتر به مسوول این بخش مراجعه نمودیم و اطلاع یافتیم که این سالن در طبقه همکف این ساختمان و در آستانه سال جدید تحصیلی راه اندازی خواهد شد.
9- از برخی دانشجویان واحد های مختلف تهران شنیدیم که در تابستان امسال، واحد های آموزشی دانشگاه آزاد درس‌های تخصصی کمتری را برای ارائه در تابستان اعلام نموده و برگزار می نمایند و لذا بیشتر به ارائه دروس پایه و دروس عمومی پرداخته اند. برخی از دانشجویان نیز مجبور شدند تا دروس عمومی را برای تابستان انتخاب نمایند چون درس مورد نظر آنها در این تابستان به علت فرصت محدود و کم تحصیلی ارائه نخواهد شد. 
                                                                 تا گزارش های بعدی ما، موفق و شادکام باشید.  


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • مهلت برای ویرایش اطلاعات آرمون ارشد89
    خبرهای جدید از دانشکده مدیریت
    اطلاعیه های مهم برای دانشجویان مقطع کارشناسی
    اعلام زمان انتخاب واحد(تقویم تحصیلی 88-89 نیمسال اول)
    گرامیباد چهارمین سالگرد آغاز فعالیت انجمن
    اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد سراسری88 -خبر تکمیلی
    قابل توجه داوطلبان کنکور ارشد 1389- مهم
    سال اصلاح الگوی مصرف و مسابقه ویژه انجمن
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •