سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند در روز قیامت، بی سوادان را ازچیزهایی معاف می دارد که دانشمندان را از آنها معاف نمی کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----282513---
بازدید امروز: ----2-----
بازدید دیروز: ----34-----
دانشجویان مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

 

نویسنده: علی
سه شنبه 86/8/15 ساعت 11:17 صبح

حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) در لحظات آخر عمر شریفشان:
چشم‌های مبارک خود را گشودند و فرمودند: خویشان مرا جمع کنید.چون همه جمع شدند، بسوی ایشان نظر کردند و فرمودند:
« شفاعت ما نمی رسد به کسیکه نماز را سبک شمارد و اعتنا به شأن آن ننماید.» صلوات

ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آن امام همام؛ راهنمای چگونگی ثبت نام اینرنتی در کنکور ارشد سال 87 در زیر برای شرکت کنندگان ارائه می گرد:
دکتر حسین توکلی در باره نحوه ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1387 گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون 133 کد رشته امتحانی از 138 کد رشته امتحانی آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1387 و سیزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از ساعت 9 صبح روز شنبه دوازدهم آبان به صورت منحصراً اینترنتی آغاز می‌شود و در روز چهارشنبه سی‌ام آبان پایان می‌پذیرد. معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: ثبت‌نام برای 5 کد رشته امتحانی 1147، 1149، 1150، 1151 و 1153 نیز توسط دستگاههای اجرایی ذیربط و با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌گیرد. وی ادامه داد: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد با مراجعه به باجه‌های پستی و پرداخت مبلغ 72000 ریال به عنوان وجه ثبت‌نام و 4000 ریال به منظور تأمین هزینه‌های پستی می‌توانند نسبت به دریافت کارت اعتباری ثبت‌نام و یک جلد دفترچه راهنمای شماره 1 آزمون تحصیلات تکمیلی اقدام نمایند. لازم به ذکر است نسخه‌ای از این دفترچه نیز روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. دکتر توکلی تصریح کرد: هر داوطلب پس از دریافت دفترچه راهنمای شماره یک و مطالعه دقیق آن ضرورت دارد پس از انتخاب کد رشته امتحانی مورد علاقه خود به عنوان کد رشته امتحانی اول و با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد کردن کد رمز و سایر اطلاعات لازم دیگر که در کارت اعتباری داوطلب درج شده است نسبت به تکمیل تقاضانامه الکترونیکی ثبت‌نام اقدام نماید. معاون اجرایی سازمان سنجش گفت: آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اول، علاقه‌مند به ثبت‌نام و شرکت در آزمون یکی از 60 کد رشته امتحانی شناور در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1387 می‌باشند، می‌توانند نسبت به درج کد رشته امتحانی دوم در محل مربوط در تقاضانامه الکترونیکی ثبت‌نام اقدام نمایند، بدیهی است این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پرداخت مبلغ 72000 ریال به عنوان وجه ثبت‌نام رشته امتحانی اول، مبلغ 72000 ریال نیز بابت ثبت‌نام در رشته امتحانی دوم پرداخت نمایند و دو کارت اعتباری ثبت‌نام دریافت کنند . وی در پایان عنوان کرد: زمان برگزاری آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1387 در صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه دهم، پنج‌شنبه یازدهم، جمعه دوازدهم و شنبه سیزدهم بهمن ماه سال 1386 می‌باشد.
داوطلب گرامی توجه به نکات ذیل الزامی است :
1- شماره 6 رقمی درج شده بر روی کارت را به دقت در قسمت خواسته شده وارد نمایید .
2- در صورتی که در مراحل ثبت نام نتوانستید به سیستم ثبت نام وارد شوید یک بار دیگر پنجره ها را بسته و از ابتدا وارد شوید. توجه داشته باشید که شماره 6 رقمی درج شده بر روی کارت را به دقت در قسمت خواسته شده وارد نمایید .  
3- اگر در صفحه ای که اطلاعات کارت اعتباری شما دریافت می شود با پیام «کارتی با چنین مشخصاتی موجود نمیباشد» مواجه شدید ابتدا به دقت اطلاعات کارت اعتباری خود را با اطلاعاتی که وارد نموده اید تطبیق دهید در صورتی که از ورود اطلاعات کارت اعتباری خود مطمئن هستید ممکن است شماره روی کارت خود را در ابتدای ورود به سیستم اشتباه وارد نموده باشید و لازم است تمام پنجره ها را بسته و مراحل ثبت نام را از ابتدا آغاز نمایید.
4- ثبت نام شما فقط زمانی پایان یافته است که از سیستم شماره پرونده 6 رقمی و کد رهگیری 14 کاراکتری دریافت نمایید.توجه داشته باشید حفظ شماره پرونده و کد رهگیری جهت آگاهی از نتایج آزمون و خدمات دیگر سازمان ضروری می باشد.
دفترچه کنکور ارشد سال 87 -شماره یک
اطلاعیه سازمان سنجش در نشریه پیک سنجش برای کنکور ارشد87


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • مهلت برای ویرایش اطلاعات آرمون ارشد89
    خبرهای جدید از دانشکده مدیریت
    اطلاعیه های مهم برای دانشجویان مقطع کارشناسی
    اعلام زمان انتخاب واحد(تقویم تحصیلی 88-89 نیمسال اول)
    گرامیباد چهارمین سالگرد آغاز فعالیت انجمن
    اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد سراسری88 -خبر تکمیلی
    قابل توجه داوطلبان کنکور ارشد 1389- مهم
    سال اصلاح الگوی مصرف و مسابقه ویژه انجمن
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •