سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که در آنچه فرا می گیرد بسیار بیندیشد، دانش خود را استوار ساخته و آنچه را نفهمیده می فهمد . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----282511---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----34-----
دانشجویان مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

 

نویسنده: علی
یکشنبه 86/10/16 ساعت 8:53 عصر

با سلام و احترام پیشاپیش فرا رسیدن ایام محرم را تسلیت عرض نموده و آرزوی توفیق و قبولی عزاداری ها را از درگاه حق تعالی خواستاریم. گزیده آخرین اخبار از اوضاع دانشکده و انجمن مدیریت صنعتی: ویژه پاییز 86

1- تمامی مراکز دولتی ، دانشگاهی و ادارات به علت موج سرما و بارش شدید برف به مدت 2 روز از فردا - دوشنبه 17 و سه شنبه 18 دی ماه 86 - تعطیل اعلام شد.

2- در پی اعلام تعطیلی بخش ها و ادارات در تهران ، درب دانشکده ما نیز بسته است و منابع غیر رسمی نیز گفتند در صورت تعطیلی، جلسه اداری فردا - ویژه طرح سوالات پایان ترم- نیز برگزار نخواهد شد. 

3- دانشکده این روزها شلوغ تر از گذشته به چشم می آید. حجم کثیری از دانشجویان برای فراگیری علوم!؟ و دروس!! و موفق شدن در امتحانات  پایان ترم به مدرسان دانشجو و شاگردان ممتاز کلاس مراجعه می کنند. بخش تکثیر و کپی دانشکده نیز امروز در تاریکی کامل و به دور از چراغ کار تکثیر جزوات دانشجویانی را که جزوه ناقص داشتند را با شدت تمام و تلاش زیاد انجام می داد.

4- این ایام برخی اساتید در دانشکده کلاس فوق العاده گذاشته بودند و این کلاسها به علت عدم حضور دانشجویان تعطیل شد. 

5- انجمن مدیریت صنعتی نیز در روز 4 شنبه هفته گذشته با حضور مدیر گروه و دانشجویان این رشته به برخی انتقادات درباره عملکرد خود پاسخ داد. البته در این جلسه بیش از آنکه مسائل آموزشی دانشجویان این گروه مطرح و بررسی گردد بیشتر به بحث پیرامون مشکلات و مسائل انجمن علمی مدیریت صنعتی گذشت. البته امید است تا انجمن نیز با یاری دوستان و همدلی یکدیگر قدم های موثر و مفید تری را بردارد.

6- انجمن مدیریت صنعتی بالاخره بعد از یک سال تلاش و پیگیری بسیار توانست تجهیزات اولیه انجمن علمی را دریافت نماید.

7- سایت دانشکده در مزکز شریعتی نیز قرار بود تا روز 4 شنبه باز باشد که با توجه به تعطیلی ها در هاله ای از ابهام قرار گرفت. سایت مرکز قلهک امروز به کار خود در این ترم پایان داد.

8- در دانشکده نیز تحولاتی صورت گرفته است:

* اولین تئاتر دانشجویی توسط برخی دانشجویان عضو گروه فرهنگی هنری وفا در دانشکده اجرا شد.
** همچنین معاون محترم پژوهشی دانشکده نیز تغییر کرد؛ که لازم است همین جا از زحمات جناب آقای دکتر نعامی- مدیریت سابق این بخش -به خاطر تلاشی که در مدت خدمت شان انجام دادند تشکر نموده و همچنین برای جناب آقای دکتر دهقانی - مدیریت جدید این بخش - آرزوی موفقیت و بهروزی را نمایند.

9- به اطلاع کلیه عزیزان می رساند که امتحانات پایان ترم دانشجویان رشته مدیریت صنعتی در مرکزقلهک واقع در خ یخچال برگزار می گردد. دانشجویان برای دریافت کارت نیز باید به طبقه دوم ساختمان پژوهش مراجعه نموده تا کارت امتحانات را دریافت نمایند.

 2 خبر ویژه نیز داریم:

10-  در ترم دوم امسال نیز برای ثبت نام اینترنتی دانشجویانی که کارت خود پرداز متصل به شبکه شتاب را دارند ( ملی- سپه- ملت- صادرات) می توانند ثبت نام اینترنتی را انجام دهند. دوستانی که کارت خودپرداز ندارند باید به بانک ملت نزدیک دانشکده مراجعه نموده و با پرداخت مبلغ یکصد هزار ریال - معادل ده هزار تومان- کارت خودپرداز ملت دریافت نمایند .

11-  برای تسریع در کار پرداخت های مالی دانشجویان و نیز استفاده از وام دانشجویی از هم اکنون می توانید فرم وام دانشجویی ترم 2 را از واحد مالی دانشکده دریافت نموده و کار ثبت نام خود را سریعتر به جلو برده و نهایی نمایید.

12- این سایت تا 15 بهمن ماه 86 دیگر به روز رسانی نخواهد شد و بنابراین مطلب جدیدی را ارائه نمی دهد.

با آرزوی موفقیت همه شما در امتحانات پایان ترم اول     


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • مهلت برای ویرایش اطلاعات آرمون ارشد89
    خبرهای جدید از دانشکده مدیریت
    اطلاعیه های مهم برای دانشجویان مقطع کارشناسی
    اعلام زمان انتخاب واحد(تقویم تحصیلی 88-89 نیمسال اول)
    گرامیباد چهارمین سالگرد آغاز فعالیت انجمن
    اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد سراسری88 -خبر تکمیلی
    قابل توجه داوطلبان کنکور ارشد 1389- مهم
    سال اصلاح الگوی مصرف و مسابقه ویژه انجمن
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •