سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا را براى جز دنیا آفریده‏اند نه براى دنیا و راهگذارى است به جهان فردا . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----282503---
بازدید امروز: ----26-----
بازدید دیروز: ----16-----
دانشجویان مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

 

نویسنده: علی
شنبه 87/2/21 ساعت 5:48 عصر

در سال 87 برای آشنایی بیشتر و فرهنگ سازی مجدداً اعلام می‌کنیم:
 بخش گزارش
از ما، بازدید از شما
شامل خلاصه خبرها و فعالیت‌هایی است که توسط بخش اطلاع رسانی الکترونیکی انجمن در این وبلاگ قرار می‌گیرد؛ لازم به ذکر است کلیه فعالیت های این وبلاگ فقط در راستای اطلاع رسانی در جهت ارتقای فعالیت‌های انجمن مذکور، پیشرفت و اعتلای دانشگاه و کاملاً شخصی می باشد.این وبلاگ بخشی از اهداف زیر را مانند گذشته دنبال نموده و امیدوار است کمکی به شکوفایی انجمن و تحقق موارد زیر باشد:
مواردی از دلایل ایجاد بخش گزارش
از ما، بازدید از شما:

1- همه دوستان را ترغیب و تشویق نموده تا اخبار دانشکده و نیز این انجمن را چه در دانشکده و نیز در خارج دانشکده از طریق همین وبلاگ پیگیری نمایند.

2- حفظ، ارتقای ارتباط صمیمانه و دوستانه انجمن و نیز تبادل ارتباط با دانشجویان مدیریت صنعتی و دریافت تجربیات و دیدگاه‌های آنها جهت بهتر نمودن انجمن و اعتلای دانشگاه. 

3- اطلاع از فعالیت های در دست اقدام و انجام شده این انجمن   

4- اطلاع از وضعیت برنامه‌ها و روندهای پیگیری و بیان مشکلات و ارائه پیشنهادات ...

گزارش از ما ، بازدید از شما ویژه بهار 87:
1-در این مقطع زمانی با توجه به فصل بهار- فصل رویش و شکوفایی- مدتی بود که پیشنهاد مطالب جدید وبلاگ را اعلام نموده بودیم و در حال بررسی و برنامه ریزی برای این انجمن در سال جدید هستیم. اما به نظر می‌آید اول باید تکلیف گروه مشخص شود و لذا فقط تغییراتی در لینک ارتباطی سایت انجام داده و نیز یک مجموعه از فیلم های آموزشی مدیریتی را نیز در این وبلاگ قرار دادیم.
2- با مساعدت و موافقت ریاست دانشکده برخی از انجمن ها با ایشان جلسه داشته و پیرامون مسائل انجمن خویش مطالبی را ارائه نمودند. که این حرکت سرآغاز خوبی برای فعالیت مجدد انجمن ها در دانشکده می باشد. 
3- با پیگیری که از دفتر ریاست دانشکده صورت گرفت اطلاع یافتیم که طرح و نیز اساسنامه پیشنهادی کمیته مشاوره دانشجویی با نظر مساعد ریاست دانشکده روبرو نشده و بنا به صلاحدید و نظر ایشان بررسی این طرح را مسکوت گذاشته اند.
4- باخبر شدیم که رییس گروه مدیریت صنعتی در حال تغییر است- اینکه چرا ایشان تغییر می‌کنند هنوز رسماً از طرف مسوولین اعلام نشده- و این حرکت در شرایطی صورت می گیرد که این انجمن هنوز به طور رسمی دعوت به جلسه ای با ریاست دانشکده نشده تا مشکلات این انجمن را بیان کند.همچنین تغییراتی نیز در کارشناسان گروه مدیریت صنعتی از ابتدای اردیبهشت صورت گرفته است وبه زودی مدیر گروه صنعتی دانشکده نیز بنا به نظر ریاست دانشکده تغییر خواهد کرد.
5-
معاون آموزشی دانشکده نیز انتخاب شد که سرکار خانم درمان - رییس گروه دروس عمومی - هستند و با تقدیم احترام و عرض تبریک امید است ایشان نیز همچون گذشته برای دانشجویان مفید و موثر باشند و برای ایشان موفقیت را آرزو می نماییم.
6- در جلسه ای که توسط معاونت پژوهشی دانشکده برگزار شد پیشنهاد شد تا نمایندگان پژوهشی انجمن ها گزارشی را ارائه نمایند که در این راستا از انجمن علمی گروه مدیریت صنعتی دانشکده درخواست شد تا فعالیت های این انجمن را به اطلاع نماینده پژوهشی انجمن ارائه و گزارش دهد که به زودی ایشان نیز از موفقیت ها و مشکلات این انجمن گزارشی را ارائه می‌نمایند.
7- اطلاع یافتیم که ریاست دفتر ارتباط با صنعت واحد تهران جنوب نیز تغییر یافته و جناب آقای دکتر خوشگرد به جای آقای دکتر دانش مشغول به فعالیت هستند. این انجمن ضمن قدردانی از زحمات جناب آقای دکتر دانش - که واقعاً زحمت کشیدند- برای جناب آقای دکتر خوشگرد آرزوی موفقیت در این سمت جدید را دارد.
8-
اطلاع یافتیم که اولین همایش آشنایی با فصلنامه پژوهش در مدیریت در دانشکده توسط اعضای هیات تحریریه این فصلنامه در دانشکده مدیریت واقع در دو راهی قلهک- خ یخچال - آمفی تئاتر دانشکده روز یک شنبه 22 اردیبهشت 87 از ساعت 30/11 تا 13 برگزار می‌گردد.
9- دانشجویان رشته مدیریت صنعتی با برخی از اعضای هیات مدیره انجمن علمی مدیریت صنعتی و جناب آقای دکتر مدیری رییس گروه مدیریت صنعتی در فروردین و همچنین اردیبهشت دیداری دوستانه داشته و پیرامون انجمن صحبت نمودند.ضمن تشکر از ایشان جهت همکاری و تشویق اعضای هیات مدیره برای فعالیت مجدد، قرار شد تا با هماهنگی گروه مجمع عمومی فوق العاده برگزار شود اما با تغییراتی که در سیستم پیش آمده، این مجمع عمومی فعلاً به تعویق افتاده است.
10- قابل توجه فارغ التحصیلان رشته مدیریت صنعتی و تمامی فارغ التحصیلان عزیزی که برای این جشن ثبت نام نموده اند؛ اطلاع یافتیم که جشن فارغ التحصیلی دانشجویان واحد تهران جنوب در روز چهارشنبه 25 اردیبهشت در سالن اجتماعات مجموعه پارک ارم برگزار می شود.
11- قابل توجه دوستان عزیزمان در رشته مدیریت صنعتی که در آزمون کارشناسی ارشد اسفند 86 شرکت نمودند می‌رساند نتایج این آزمون سه شنبه 31 اردیبهشت 87 در سایت سنجش اعلام خواهد شد.
12- جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیران دانشکده در خرداد ماه 1387 در 3 ساختمان دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار می‌گردد.لازم به ذکر است که این جلسات در3 تاریخ چهارشنبه 1 خرداد( ساختمان شریعتی)، روز چهارشنبه 8 خرداد( ساختمان میرداماد) و روز چهارشنبه 22 خرداد (ساختمان قلهک ) از ساعت 30/11 تا 13 برگزار می گردد. دانشجویان علاقمند می‌توانند مشکلات دانشکده را در این جلسه بیان نمایند.   

با تسلیت شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) موفق و پیروز و سربلند باشید.

 

 


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • مهلت برای ویرایش اطلاعات آرمون ارشد89
    خبرهای جدید از دانشکده مدیریت
    اطلاعیه های مهم برای دانشجویان مقطع کارشناسی
    اعلام زمان انتخاب واحد(تقویم تحصیلی 88-89 نیمسال اول)
    گرامیباد چهارمین سالگرد آغاز فعالیت انجمن
    اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد سراسری88 -خبر تکمیلی
    قابل توجه داوطلبان کنکور ارشد 1389- مهم
    سال اصلاح الگوی مصرف و مسابقه ویژه انجمن
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •