سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، هرگاه بنده ای را دوست بدارد، او را از گناهانْ حفظ می کند و پاداشش را برابر چشمانش می نهد . [امام صادق علیه السلام]
کل بازدیدها:----282872---
بازدید امروز: ----10-----
بازدید دیروز: ----19-----
دانشجویان مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

 

نویسنده: علی
پنج شنبه 87/5/10 ساعت 5:35 عصر

با سلام و تبریک ایام خجسته میلاد امام سوم و چهارم شیعیان و میلاد سقای باوفای دشت کربلا بخش گزارش از ما، بازدید از شما ویژه تابستان87 را به محضرتان تقدیم می نماییم؛همچون گذشته این بخش و اهداف آن شامل خلاصه خبرها و فعالیت‌هایی است که توسط بخش اطلاع رسانی الکترونیکی انجمن در این وبلاگ قرار می‌گیرد؛ وکلیه فعالیت های این وبلاگ فقط در راستای اطلاع رسانی در جهت ارتقای فعالیت‌های انجمن مذکور، پیشرفت و اعتلای دانشگاه و کاملاً شخصی می‌باشد. هدف این بخش تشویق دوستان به پیگیری اخبار، استمرار هرچه بیشتر ارتباطات با دوستان دانشکده،حفظ و ارتقای دوستی ها، اطلاع از وضعیت انجمن و دانشکده و ارائه پیشنهادات و بیان مشکلات می باشد که امید است با همفکری، راهنمایی و مشورت خردمندانه دوستان منجر به اعتلای انجمن و دانشکده نیز گردد. 
1- انجمن علمی مدیریت صنعتی در جهت حرکت و برگزاری مجمع عمومی برای انتخاب رییس و اعضای هیات مدیره انجمن است. رایزنی ها و صحبت بین برخی از دانشجویان و برخی اساتید در دست اقدام است. زمان برگزاری انجمن در اواخر مهرماه یا اوایل آبان 87 می باشد.
2- اطلاع یافتیم که کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی جشن فارغ التحصیلی دانشجویان را مجدداً برگزار می کند. زمان برگزاری این جشن روز شنبه 12 مرداد 1387 در مجموعه دشت بهشت است.
3- در تابستان 87 دانشکده نیز در حال تغییر وتحول است. 
1-3- تحول فیزیکی و ساخت و ساز؛ در دانشکده شریعتی قرار است که اتاق بخش امتحانات را به جهت بازسازی و گسترش فضای فیزیکی مجموعه کارشناسان گروه های آموزشی متحول و بازسازی می شود.
2-3- هم تحول ساختاری و سازمانی؛ احکام جدید برخی از مدیران گروه های آموزشی دانشکده نیز اعلام گردید.بنا به اطلاعیه ای که در دانشکده نصب شده است مدیران گروه بازرگانی ( خانم دکتر سلیمانی)، گروه اقتصاد (آقای دکتر تربتی مقدم)، گروه حسابداری مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (آقای دکتر طباطبایی و خانم دکتر دارابی ) در سمت خویش ابقا شده و حکم مسوولیت آنها تمدید گردید. مدیرگروه مدیریت دولتی (آقای دکتر محمدی ) استعفا داده و مدیر گروه صنعتی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ( آقای دکتر مدیری) نیز تغییر داده شده و به جای ایشان در مقطع کارشناسی از آقای محمدرضا شهریاری استفاده شده و در مقطع کارشناسی ارشد از آقای دکتر چراغعلی -ریاست دانشکده با حفظ سمت قبلی- پیشنهاد و تعیین شده است. امید است که تمامی این اساتید محترم در مسوولیت های خود که ارائه مشورت به دانشجویان و پویایی گروه آموزشی است موفق وموید باشند.
4- کلاس های تابستان و طرح تمرکز زدایی بنا به تحقیقات و بررسی های انجام شده فقط در دانشکده مدیریت و حسابداری با تعداد محدودی کلاس درسی برقرار شد. این امر که قرار بود در دانشکده فنی نیز اتفاق بیافتد به علت تعداد زیاد دانشجویان متقاضی رشته های فنی انجام نشد.برخی از دانشجویان با اعلام نارضایتی از این برخورد از عدم اختصاص و تشکیل کلاسهای دروس تخصصی لازم وموثر که متقاضی آن در دانشکده مدیریت بودند انتقاد کردند. 
5- بر اساس اطلاعیه بخش امور مالی دانشکده از مهرماه 87 - سال تحصیلی جدید- فقط پرداخت های مالی توسط کارت بانک ملت و از طریق اینترنت صورت خواهد گرفت. طبق گفته مسوول مالی دانشکده کلیه کارت حساب های عضو شتاب برای پرداخت معتبر نیستند و همه متقاضیان باید از کارت ملت استفاده نمایند.
6- سایت جدید اطلاع رسانی در مورد کنفرانس های مدیریت به همراه مقالات کنفرانس مدیریت مشتری در بخش پیوندهای این سایت ایجاد گردید. قبلاً لینکی در رابطه با مقالات و فیلم های مدیریتی در سایت قرار داده شده بود.
7- کلاس های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد نیز توسط بسیج دانشکده ثبت نام و آغاز شد.
8- قابل توجه متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد: به زودی درباره رشته های کارشناسی ارشد مدیریت اطلاعاتی برای آگاهی دانشجویان ارائه و درج خواهیم نمود.
9- بنا به اخبار دریافتی (نقل غیر رسمی) حکم رییس دانشکده آقای دکتر چراغعلی برای یک سال دیگر تمدید شد.
10- دفتر فرهنگ دانشکده در شریعتی با تغییر مکانی و ساختاری مواجه گردید. این بخش اداری که دارای 2 دفتر بود که قبلاً در طبقه 5 ساخمان رییس دفتر فرهنگ قرار داشت و در طبقه 2 ساختمان شریعتی نیز دفتر فرهنگ واحد خواهران قرار گرفته بود که حالا این 2 اتاق در یک اتاق تحت عنوان « دفتر فرهنگ» در طبقه اول در هم ادغام گردید. لازم به ذکر است که پس از 10 ماه هنوز این دانشکده رییس دفتر فرهنگ ندارد.  


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • مهلت برای ویرایش اطلاعات آرمون ارشد89
    خبرهای جدید از دانشکده مدیریت
    اطلاعیه های مهم برای دانشجویان مقطع کارشناسی
    اعلام زمان انتخاب واحد(تقویم تحصیلی 88-89 نیمسال اول)
    گرامیباد چهارمین سالگرد آغاز فعالیت انجمن
    اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد سراسری88 -خبر تکمیلی
    قابل توجه داوطلبان کنکور ارشد 1389- مهم
    سال اصلاح الگوی مصرف و مسابقه ویژه انجمن
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •