سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آنچه به کارت می آید بپرس و آنچه را به کارت نمی آید واگذار . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----282532---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----21-----
دانشجویان مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

 

نویسنده: علی
چهارشنبه 87/11/9 ساعت 9:0 عصر

با سلام برای دانشجویان رشته مدیریت و دوستانی که متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 88 می باشند 2 خبر ویژه داریم:  
1- انتشار توزیع کارت ازمون ارشد 88 به صورت اینترنتی
2- انتشار مجموعه سوالات کنکور ارشد از سال 79 تا سال 87 توسط سازمان سنجش
 سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از 19 بهمن ماه آغاز می‌شود، گفت: داوطلبان می‌توانند از روز شنبه 19 بهمن تا روز قبل از آزمون با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از کارت ورود به جلسه خود پرینت بگیرند.
دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه هر یک از داوطلبان در صورت اشکال در حوزه‌های امتحانی درج شده در کارت‌ها می‌توانند از روز یکشنبه 20 بهمن ماه به باجه‌های رفع نقص اعلام شده مراجعه کنند، اظهار کرد: در صورت وجود اشکال در اطلاعات فردی و شناسنامه‌ای نیز داوطلبان باید با مراجعه به محل پیش‌بینی شده در سایت سازمان سنجش اصلاحات را انجام دهند تا اطلاعات فردی پس از بررسی در سازمان سنجش اصلاح شود.
به گفته وی، داوطلبان باید بر اساس همان کارت پرینت شده با در دست داشتن شناسنامه در جلسه آزمون حاضر شوند و اصلاحات بعدا از سوی سازمان اعمال می‌شود.
دکتر خدایی عنوان کرد: ‌داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی باید با مشخصات کارت اعتباری و یا کد رهگیری خود که در هنگام ثبت‌نام دریافت کرده‌اند برای دریافت پرینت کارت اقدام کنند.
وی درباره داوطلبان که کد رهگیری و اطلاعات کارت اعتباری خود را گم کرده‌اند، گفت احتمالا ستادی در این ارتباط پیش‌بینی می‌شود که شماره تلفن‌های مربوط به آن بعدا اعلام خواهد شد.
وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد و چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویی سال 88 در 136 کد رشته امتحانی و 39 شهرستان مختلف کشور طی روزهای 23 تا 26 بهمن ماه برگزار می‌شود.
معاون سازمان سنجش در خاتمه با بیان اینکه 52 هزار نفر متقاضی شرکت در کد رشته امتحانی دوم شناور کنکور کارشناسی ارشد سال 88 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بوده‌اند، گفت: ‌بر این اساس با احتساب 673 هزار داوطلب شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 88 و همچنین المپیاد علمی دانشجویی جمعا برای 725 هزار متقاضی کارت ورود به جلسه صادر می‌شود.
****                  ******                  ******                       *******
2- انتشار مجموعه سوالات آزمون ارشد از سال 79 تا 87
مجموعه سوالات و پاسخ‌های تشریحی آزمون کارشناسی ارشد به منظور کمک به آمادگی هر چه بیشتر متقاضیان ورود به مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
به گفته روابط عمومی دفتر انتشارات سازمان سنجش این کتاب‌ها شامل مجموعه سوالات و پاسخ‌های تشریحی آزمونهای کارشناسی ارشد رشته های امتحانی مجموعه مهندسی صنایع- مدیریت سیستم و بهره وری و سیستمهای اقتصادی و اجتماعی (کد1260) ،مجموعه علوم اقتصادی (کد1105) و مجموعه مدیریت (جلد یک) (کد1142) است.
بنابراین گزارش، کتاب‌های مذکور دربرگیرنده سوالات و پاسخ‌های تشریحی آزمون‌های کارشناسی ارشد سالهای 1385، 1386 و 1387 بوده و از سوی مرکز انتشارات سازمان سنجش منتشر شده است و هریک از کتاب‌های مذکور، لوح فشرده مجموعه سوالات آزمون کارشناسی ارشد سال‌های 1379 تا 1387 را نیز به همراه دارد.
گفتنی است، مجموعه سوالات و پاسخ‌های تشریحی سایر رشته های آزمون کارشناسی ارشد نیز به تدریج منتشر می گردد.
لازم به ذکر است، کلیه علاقمندان و داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می توانند جهت تهیه کتابهای مذکور با شماره تلفن‌های 56-88923955 تماس بگیرند.


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • مهلت برای ویرایش اطلاعات آرمون ارشد89
    خبرهای جدید از دانشکده مدیریت
    اطلاعیه های مهم برای دانشجویان مقطع کارشناسی
    اعلام زمان انتخاب واحد(تقویم تحصیلی 88-89 نیمسال اول)
    گرامیباد چهارمین سالگرد آغاز فعالیت انجمن
    اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد سراسری88 -خبر تکمیلی
    قابل توجه داوطلبان کنکور ارشد 1389- مهم
    سال اصلاح الگوی مصرف و مسابقه ویژه انجمن
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •